kan mudah kalau ada tie macam ni

Sunday, December 12, 2010 Posted by rms
Blog Widget by LinkWithin

selalunya orang lelaki yang jarang pakai tie konfem lupa cara-cara nak ikat tie macam mana kan. macam mana la diorang nak ikat tie kalau nk p interview nanti. orang perempuan pon sama juga rasanya. pandai ker nak ikat tie untuk abang tersayang nanti?? xkan nak guna tie yang zip kot. tak cantik la. lagipon tie tu untuk budak-budak ja.

gambar ni rasanya tie yang memudahkan orang utk memakainya..



p/s: mudah kan.



subscribe to RMS rss feeds
  1. hoho~
    alamak!segan la org yg pakai tie tu..
    ada pulak tunjuk kat depan cara2 ikat tie..hu3

    Reply To This Comment
  2. @Wyna Nubies segan xpa. janji ada tie. ensem skit org yg pakai tu. hehe

    Reply To This Comment

Post a Comment